dc.contributor.author |
Атаман-Яцюк, Марк Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-16T06:48:15Z |
|
dc.date.available |
2025-04-16T06:48:15Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Атаман-Яцюк М. С. Метод проєктів як засіб формування творчого монологічного мовлення старшокласників: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) / Марк Сергійович Атаман-Яцюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 86 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8976 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвитку суспільства система освіти має бути орієнтована не лише на передачу школярам знань, а й на розвиток усіх аспектів їхньої особистості, їхніх пізнавальних і творчих здібностей. У зв’язку з цим закладам загальної середньої освіти необхідні такі технології, методи та прийоми навчання, які націлені на перетворення процесу вивчення іноземної мови на власне пізнавальний процес, що сприяє розкриттю творчих, інтелектуальних і комунікативних здібностей особистості школяра. Одним із таких методів є метод проєктів. Мета роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні методики навчання творчого монологічного висловлювання з використанням методу проєктів, практичній розробці системи вправ для розвитку умінь творчого монологічного висловлювання та перевірці ефективності даної методики через пробне навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) |
uk_UA |
dc.title |
Метод проєктів як засіб формування творчого монологічного мовлення старшокласників |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
86 |
uk_UA |