ElarK-PNU

Метод проєктів як засіб формування творчого монологічного мовлення старшокласників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Атаман-Яцюк, Марк Сергійович
dc.date.accessioned 2025-04-16T06:48:15Z
dc.date.available 2025-04-16T06:48:15Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Атаман-Яцюк М. С. Метод проєктів як засіб формування творчого монологічного мовлення старшокласників: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) / Марк Сергійович Атаман-Яцюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8976
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку суспільства система освіти має бути орієнтована не лише на передачу школярам знань, а й на розвиток усіх аспектів їхньої особистості, їхніх пізнавальних і творчих здібностей. У зв’язку з цим закладам загальної середньої освіти необхідні такі технології, методи та прийоми навчання, які націлені на перетворення процесу вивчення іноземної мови на власне пізнавальний процес, що сприяє розкриттю творчих, інтелектуальних і комунікативних здібностей особистості школяра. Одним із таких методів є метод проєктів. Мета роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні методики навчання творчого монологічного висловлювання з використанням методу проєктів, практичній розробці системи вправ для розвитку умінь творчого монологічного висловлювання та перевірці ефективності даної методики через пробне навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) uk_UA
dc.title Метод проєктів як засіб формування творчого монологічного мовлення старшокласників uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 86 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу