Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Атаман-Яцюк, Марк Сергійович | |
dc.date.accessioned | 2025-04-16T06:48:15Z | |
dc.date.available | 2025-04-16T06:48:15Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Атаман-Яцюк М. С. Метод проєктів як засіб формування творчого монологічного мовлення старшокласників: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) / Марк Сергійович Атаман-Яцюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8976 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку суспільства система освіти має бути орієнтована не лише на передачу школярам знань, а й на розвиток усіх аспектів їхньої особистості, їхніх пізнавальних і творчих здібностей. У зв’язку з цим закладам загальної середньої освіти необхідні такі технології, методи та прийоми навчання, які націлені на перетворення процесу вивчення іноземної мови на власне пізнавальний процес, що сприяє розкриттю творчих, інтелектуальних і комунікативних здібностей особистості школяра. Одним із таких методів є метод проєктів. Мета роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні методики навчання творчого монологічного висловлювання з використанням методу проєктів, практичній розробці системи вправ для розвитку умінь творчого монологічного висловлювання та перевірці ефективності даної методики через пробне навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) | uk_UA |
dc.title | Метод проєктів як засіб формування творчого монологічного мовлення старшокласників | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 86 | uk_UA |