ElarK-PNU

Формування економічних компетентностей вчителів математики закладів загальної середньої освіти як частина структури педагогічної підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кремінський, Тарас Володимирович
dc.date.accessioned 2025-04-18T06:48:22Z
dc.date.available 2025-04-18T06:48:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кремінський Т. В. Формування економічних компетентностей вчителів математики закладів загальної середньої освіти як частина структури педагогічної підготовки: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Математика) / Тарас Володимирович Кремінський. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 63 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8988
dc.description.abstract Формування економічних компетентностей вчителів математики є важливим елементом педагогічної підготовки, оскільки це дозволяє створювати більш ефективні умови для навчання та розвитку учнів. Економічні компетентності вчителів математики включають в себе розуміння економічних процесів, уміння аналізувати економічні дані, використовувати математичні методи для вирішення економічних завдань та багато іншого. Мета роботи – вивчення та аналіз процесу формування економічних компетентностей вчителів математики в системі педагогічної підготовки з метою покращення якості математичної освіти та підготовки висококваліфікованих вчителів, здатних ефективно використовувати математичні знання та навички в сучасному економічному середовищі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Математика) uk_UA
dc.title Формування економічних компетентностей вчителів математики закладів загальної середньої освіти як частина структури педагогічної підготовки uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 63 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу