Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Надвірняк, Володимир Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2025-04-21T06:08:17Z | |
dc.date.available | 2025-04-21T06:08:17Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Надвірняк В. В. Розвиток творчих здібностей учнів через задачі та головоломки у математичному навчанні: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Математика) / Володимир Володимирович Надвірняк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 61 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8990 | |
dc.description.abstract | Сучасне суспільство вимагає модернізації підготовки підростаючого покоління за рахунок формування творчої, креативної, мислячої особистості. За експертними оцінками, найбільш успішними на ринку праці в найближчій перспективі будуть фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі. Саме розвиток творчих здібностей учнів під час навчального процесу сформує здатність майбутніх випускників до постійного навчання продовж життя, критичного мислення та володіння іншими сучасними вміннями. Мета роботи полягає у розкритті науково-теоретичних засад та методичних підходів до розвитку творчих здібностей учнів через задачі та головоломки у математичному навчанні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Математика) | uk_UA |
dc.title | Розвиток творчих здібностей учнів через задачі та головоломки у математичному навчанні | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 61 | uk_UA |