Репозиторий Dspace

Глиняна пластика як засіб інтерпретації архітектурних образів на гурткових заняттях

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Панич, Артем Володимирович
dc.date.accessioned 2025-04-25T11:25:38Z
dc.date.available 2025-04-25T11:25:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Панич А. В. Глиняна пластика як засіб інтерпретації архітектурних образів на гурткових заняттях: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво) / Артем Володимирович Панич. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9009
dc.description.abstract Вивчення глиняної пластики як частини образотворчого, декоративно-прикладного та народного мистецтва в школі на сьогодні має високу актуальність, оскільки глиняна пластика сприяє розвитку творчих здібностей учнів, дозволяючи їм виражати свої ідеї через створення об’ємних об’єктів та розвиваючи їх творчість і фантазію. Крім того, робота з глиною допомагає формувати моторику та увагу учнів, формуючи їхню координацію рухів та концентрацію, сприяє розвитку емоційного інтелекту учнів, дозволяючи їм виражати свої почуття та сприймати емоції інших. Мета роботи – дослідити процес виникнення та розвитку глиняної пластики як об’єкта мистецтвознавчих досліджень в Україні. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво) uk_UA
dc.title Глиняна пластика як засіб інтерпретації архітектурних образів на гурткових заняттях uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 84 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись