dc.contributor.author |
Маланчій, Христина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-01T11:03:34Z |
|
dc.date.available |
2025-05-01T11:03:34Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Маланчій Х. В. Формування пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення музичної грамоти на уроках музичного мистецтва: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Христина Володимирівна Маланчій. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 74 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9028 |
|
dc.description.abstract |
Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках музичного мистецтва є важливим компонентом їхнього особистісного та інтелектуального становлення. Музичне мистецтво, як інтегративний навчальний предмет, не лише розширює кругозір дітей, але й стимулює роботу їхніх психічних процесів, що є основою для творчого розвитку. Уроки музичного мистецтва, насичені пізнавальними завданнями, стають потужним інструментом розвитку не лише музичних здібностей, а й загальної пізнавальної активності та творчого потенціалу молодших школярів. Мета дослідження – наукове обґрунтування й експериментальна діагностика формування пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення музичної грамоти на уроках музичного мистецтва. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Музичне мистецтво) |
uk_UA |
dc.title |
Формування пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення музичної грамоти на уроках музичного мистецтва |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
74 |
uk_UA |