Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Маланчій, Христина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-01T11:03:34Z | |
dc.date.available | 2025-05-01T11:03:34Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Маланчій Х. В. Формування пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення музичної грамоти на уроках музичного мистецтва: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Христина Володимирівна Маланчій. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9028 | |
dc.description.abstract | Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках музичного мистецтва є важливим компонентом їхнього особистісного та інтелектуального становлення. Музичне мистецтво, як інтегративний навчальний предмет, не лише розширює кругозір дітей, але й стимулює роботу їхніх психічних процесів, що є основою для творчого розвитку. Уроки музичного мистецтва, насичені пізнавальними завданнями, стають потужним інструментом розвитку не лише музичних здібностей, а й загальної пізнавальної активності та творчого потенціалу молодших школярів. Мета дослідження – наукове обґрунтування й експериментальна діагностика формування пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення музичної грамоти на уроках музичного мистецтва. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) | uk_UA |
dc.title | Формування пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення музичної грамоти на уроках музичного мистецтва | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 74 | uk_UA |