ElarK-PNU

Формування пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення музичної грамоти на уроках музичного мистецтва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маланчій, Христина Володимирівна
dc.date.accessioned 2025-05-01T11:03:34Z
dc.date.available 2025-05-01T11:03:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Маланчій Х. В. Формування пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення музичної грамоти на уроках музичного мистецтва: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Христина Володимирівна Маланчій. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 74 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9028
dc.description.abstract Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках музичного мистецтва є важливим компонентом їхнього особистісного та інтелектуального становлення. Музичне мистецтво, як інтегративний навчальний предмет, не лише розширює кругозір дітей, але й стимулює роботу їхніх психічних процесів, що є основою для творчого розвитку. Уроки музичного мистецтва, насичені пізнавальними завданнями, стають потужним інструментом розвитку не лише музичних здібностей, а й загальної пізнавальної активності та творчого потенціалу молодших школярів. Мета дослідження – наукове обґрунтування й експериментальна діагностика формування пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення музичної грамоти на уроках музичного мистецтва. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) uk_UA
dc.title Формування пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення музичної грамоти на уроках музичного мистецтва uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 74 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу