Аннотации:
Зважаючи на суспільну значущість проблеми формування емоційного інтелекту у зростаючого покоління, особливо у початковий період становлення й розвитку особистості, враховуючи значні ресурси, які містять твори мистецтва та потенціал мистецьких уроків у закладах загальної середньої освіти для вирішення визначених завдань, значущості набуває проблема віднайдення ефективних мистецько-педагогічних інструментів, зокрема інтегративних технологій, спроможних забезпечити ефективне формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках «Мистецтво». Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та експериментальним шляхом довести ефективність методичного інструментарію формування емоційного інтелекту молодших школярів засобами інтегративних технологій на уроках мистецтва в закладах загальної середньої освіти.