ElarK-PNU

Формування емоційного інтелекту молодших школярів засобами інтегративних технологій на уроках мистецтва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мороз, Марія Юріївна
dc.date.accessioned 2025-05-01T11:38:38Z
dc.date.available 2025-05-01T11:38:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мороз М. Ю. Формування емоційного інтелекту молодших школярів засобами інтегративних технологій на уроках мистецтва: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Марія Юріївна Мороз. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 102 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9030
dc.description.abstract Зважаючи на суспільну значущість проблеми формування емоційного інтелекту у зростаючого покоління, особливо у початковий період становлення й розвитку особистості, враховуючи значні ресурси, які містять твори мистецтва та потенціал мистецьких уроків у закладах загальної середньої освіти для вирішення визначених завдань, значущості набуває проблема віднайдення ефективних мистецько-педагогічних інструментів, зокрема інтегративних технологій, спроможних забезпечити ефективне формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках «Мистецтво». Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та експериментальним шляхом довести ефективність методичного інструментарію формування емоційного інтелекту молодших школярів засобами інтегративних технологій на уроках мистецтва в закладах загальної середньої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) uk_UA
dc.title Формування емоційного інтелекту молодших школярів засобами інтегративних технологій на уроках мистецтва uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 102 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу