Аннотации:
В наш час особлива увага приділяється оновленій системі музичного виховання Нової української школи, яка покликана навчити учнів орієнтуватися в культурному середовищі сьогодення, емоційно відгукуватися на високохудожні твори національного і світового мистецтва. Основою має стати музична культура учнів, яка актуалізує їх естетичні, мистецтвознавчі та культурологічні знання. Важливим це питання постає саме у підлітковий період, коли дитячий світогляд поступово змінюються на дорослий, формується структура цінностей та пріоритетів, закладаються орієнтири, які в подальшому будуть керувати вчинками людини впродовж усього життя. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та практично перевірити ефективність методики роботи з формування вокальних умінь старших школярів у процесі позаурочної музичної діяльності.