dc.contributor.author |
Павлюк, Олена Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-07T06:51:36Z |
|
dc.date.available |
2025-05-07T06:51:36Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Павлюк О. Ю. Формування уявлень про предмети і явища живої та неживої природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Олена Юріївна Павлюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 72 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9050 |
|
dc.description.abstract |
Дошкільний вік є тим періодом розвитку, коли у дитини формуються уявлення про оточуючий світ, збагачується чуттєвий досвід та усвідомлення сутності зв’язків між об’єктами і явищами навколишньої дійсності. Цей період є найбільш сприятливим для формування системи знань про світ, як основи для подальшого навчання у школі та гармонійного розвитку. Водночас наявність порушень пізнавальної діяльності у дітей з інтелектуальними порушеннями негативно позначається на пізнанні оточуючої дійсності, пізнавальна пасивність не стимулює у дітей розвиток інтересу до пізнання, що негативно позначається на уявленнях про навколишнє в цілому. Мета дослідження – визначити рівень сформованості уявлень предмети і явища живої та неживої природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями та на основі цього розробити зміст і методи їхнього ефективного формування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Формування уявлень про предмети і явища живої та неживої природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
72 |
uk_UA |