ElarK-PNU

Формування уявлень про предмети і явища живої та неживої природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Павлюк, Олена Юріївна
dc.date.accessioned 2025-05-07T06:51:36Z
dc.date.available 2025-05-07T06:51:36Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Павлюк О. Ю. Формування уявлень про предмети і явища живої та неживої природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Олена Юріївна Павлюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 72 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9050
dc.description.abstract Дошкільний вік є тим періодом розвитку, коли у дитини формуються уявлення про оточуючий світ, збагачується чуттєвий досвід та усвідомлення сутності зв’язків між об’єктами і явищами навколишньої дійсності. Цей період є найбільш сприятливим для формування системи знань про світ, як основи для подальшого навчання у школі та гармонійного розвитку. Водночас наявність порушень пізнавальної діяльності у дітей з інтелектуальними порушеннями негативно позначається на пізнанні оточуючої дійсності, пізнавальна пасивність не стимулює у дітей розвиток інтересу до пізнання, що негативно позначається на уявленнях про навколишнє в цілому. Мета дослідження – визначити рівень сформованості уявлень предмети і явища живої та неживої природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями та на основі цього розробити зміст і методи їхнього ефективного формування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування уявлень про предмети і явища живої та неживої природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 72 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу