Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Павлюк, Олена Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-07T06:51:36Z | |
dc.date.available | 2025-05-07T06:51:36Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Павлюк О. Ю. Формування уявлень про предмети і явища живої та неживої природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Олена Юріївна Павлюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 72 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9050 | |
dc.description.abstract | Дошкільний вік є тим періодом розвитку, коли у дитини формуються уявлення про оточуючий світ, збагачується чуттєвий досвід та усвідомлення сутності зв’язків між об’єктами і явищами навколишньої дійсності. Цей період є найбільш сприятливим для формування системи знань про світ, як основи для подальшого навчання у школі та гармонійного розвитку. Водночас наявність порушень пізнавальної діяльності у дітей з інтелектуальними порушеннями негативно позначається на пізнанні оточуючої дійсності, пізнавальна пасивність не стимулює у дітей розвиток інтересу до пізнання, що негативно позначається на уявленнях про навколишнє в цілому. Мета дослідження – визначити рівень сформованості уявлень предмети і явища живої та неживої природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями та на основі цього розробити зміст і методи їхнього ефективного формування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Формування уявлень про предмети і явища живої та неживої природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 72 | uk_UA |