Короткий опис(реферат):
Саме дошкільний вік в педагогіці є найбільш важливий як в плані формування особистості дитини, так і за ефективністю корекції різних відхилень в її психофізичному розвитку. Вже давно доведено, що чим раніше розпочато розвивальну та коригуючу роботу, тим значнішими будуть кінцеві результати цього процесу. З огляду на це, реформування дошкільної ланки освіти є дуже актуальною і значущою проблемою сучасної педагогічної науки. Сьогодні на межі педагогічної та медичної науки немає єдиного концептуального підходу щодо універсальної методики покращення функції рівноваги у дітей дошкільного віку з руховими порушеннями засобами адаптивного фізичного виховання. Мета дослідження полягає у розробці методики корекції поступальних механізмів функції рівноваги у дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату.