dc.contributor.author |
Сорочан, Юлія Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-07T08:19:04Z |
|
dc.date.available |
2025-05-07T08:19:04Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Сорочан Ю. В. Особливості розвитку мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Юлія Валеріївна Сорочан. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 72 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9054 |
|
dc.description.abstract |
Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються системним порушенням пізнавальної діяльності, що виявляється у недорозвитку усіх пізнавальних психічних процесів, зокрема й мислення, яке є основним інструментом пізнання. Проблема розвитку мислення учнів з інтелектуальними порушеннями є актуальною, оскільки спрямована на розробку нових або удосконалення існуючих методів корекції його порушень у цієї категорії дітей. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати психолого-педагогічні умови розвитку мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями у навчальній діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
72 |
uk_UA |