Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сорочан, Юлія Валеріївна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-07T08:19:04Z | |
dc.date.available | 2025-05-07T08:19:04Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Сорочан Ю. В. Особливості розвитку мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Юлія Валеріївна Сорочан. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 72 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9054 | |
dc.description.abstract | Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються системним порушенням пізнавальної діяльності, що виявляється у недорозвитку усіх пізнавальних психічних процесів, зокрема й мислення, яке є основним інструментом пізнання. Проблема розвитку мислення учнів з інтелектуальними порушеннями є актуальною, оскільки спрямована на розробку нових або удосконалення існуючих методів корекції його порушень у цієї категорії дітей. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати психолого-педагогічні умови розвитку мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями у навчальній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 72 | uk_UA |