ElarK-PNU

Особливості розвитку мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сорочан, Юлія Валеріївна
dc.date.accessioned 2025-05-07T08:19:04Z
dc.date.available 2025-05-07T08:19:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Сорочан Ю. В. Особливості розвитку мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Юлія Валеріївна Сорочан. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 72 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9054
dc.description.abstract Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються системним порушенням пізнавальної діяльності, що виявляється у недорозвитку усіх пізнавальних психічних процесів, зокрема й мислення, яке є основним інструментом пізнання. Проблема розвитку мислення учнів з інтелектуальними порушеннями є актуальною, оскільки спрямована на розробку нових або удосконалення існуючих методів корекції його порушень у цієї категорії дітей. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати психолого-педагогічні умови розвитку мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями у навчальній діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості розвитку мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 72 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу