Аннотации:
Актуальність теми дослідження визначається пошуком шляхів підвищення ефективності навчання стилістики учнів старшої школи на уроках української мови, що має глибокий соціальний смисл у сучасних умовах розвитку українського суспільства. Для усвідомлення відомостей зі стилістики та формування стилістичної компетентності велике значення має засвоєння стилістичної норми сучасної української літературної мови та вдале використання стилістичних вправ. Отже, є потреба розробити методику опанування здобувачами загальної середньої освіти стилістичної норми на уроках української мови, зокрема в 11 класі профільної ланки на рівні стандарту. Це зумовлено специфікою роботи з мовою в 11 класі, яка спрямована на поглиблення й удосконалення відповідних стилістичних знань, умінь і навичок на основі набутих раніше і вимагає активного впровадження в навчання тренувальних вправ для кращого засвоєння стилістичної норми.