dc.contributor.author |
Смолінська, Лариса Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-09T17:54:18Z |
|
dc.date.available |
2025-05-09T17:54:18Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Смолінська Л.М. Методика формування текстотвірної компетентності здобувачів загальної середньої освіти на уроках української мови в 11 класі: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Українська мова і література) / Лариса Миколаївна Смолінська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 99 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9091 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність роботи визначають такі чинники: а) необхідність готувати соціально активного, конкуретноздатного випускника школи – цілісну національно-мовну особистість, компетентного мовця й інноватора; б) потреба увідповіднити зміст, форми й методи навчання синтаксису складного речення із сучасними державними вимогами компетентнісної освіти; в) недостатнє розроблення зазначеної вище проблеми в українській лінгводидактиці. Об’єктом дослідження є процес навчання української мови учнів 11 класу, а предметом – методика формування текстотвірної компетентності здобувачів загальної середньої освіти під час вивчення синтаксису складного речення. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити методику формування текстотвірної компетентності умінь 10 класу в процесі навчання синтаксису складного речення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Українська мова і література) |
uk_UA |
dc.title |
Методика формування текстотвірної компетентності здобувачів загальної середньої освіти на уроках української мови в 11 класі |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
en |