dc.contributor.author |
Бернада, Леся |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-13T07:12:33Z |
|
dc.date.available |
2025-05-13T07:12:33Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Бернада Л. Педагогічні умови розвитку дрібної моторики у дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Леся Бернада. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 83 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9125 |
|
dc.description.abstract |
Відхилення у розвитку моторики в дітей дошкільного віку із інтелектуальними порушеннями створюють перешкоди у оволодінні різними видами діяльності, а будь-яка діяльність дитини, зокрема продуктивна, є рушійною силою психічного розвитку. Розвиваючи та збагачуючи діяльність дитини, а також враховуючи її специфіку, здійснюючи корекційну спрямованість навчання та виховання, можна згладити, запобігти чи виправити багато психофізичних порушень. Мета роботи – дослідити стан та особливості сформованості, дрібної моторики дітей старшого дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями на основі яких обґрунтувати педагогічні умови та методику розвитку дрібної моторики у дітей вказаної нозології. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічні умови розвитку дрібної моторики у дошкільників з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
83 |
uk_UA |