ElarK-PNU

Педагогічні умови розвитку дрібної моторики у дошкільників з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бернада, Леся
dc.date.accessioned 2025-05-13T07:12:33Z
dc.date.available 2025-05-13T07:12:33Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бернада Л. Педагогічні умови розвитку дрібної моторики у дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Леся Бернада. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9125
dc.description.abstract Відхилення у розвитку моторики в дітей дошкільного віку із інтелектуальними порушеннями створюють перешкоди у оволодінні різними видами діяльності, а будь-яка діяльність дитини, зокрема продуктивна, є рушійною силою психічного розвитку. Розвиваючи та збагачуючи діяльність дитини, а також враховуючи її специфіку, здійснюючи корекційну спрямованість навчання та виховання, можна згладити, запобігти чи виправити багато психофізичних порушень. Мета роботи – дослідити стан та особливості сформованості, дрібної моторики дітей старшого дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями на основі яких обґрунтувати педагогічні умови та методику розвитку дрібної моторики у дітей вказаної нозології. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Педагогічні умови розвитку дрібної моторики у дошкільників з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 83 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу