Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бернада, Леся | |
dc.date.accessioned | 2025-05-13T07:12:33Z | |
dc.date.available | 2025-05-13T07:12:33Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Бернада Л. Педагогічні умови розвитку дрібної моторики у дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Леся Бернада. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9125 | |
dc.description.abstract | Відхилення у розвитку моторики в дітей дошкільного віку із інтелектуальними порушеннями створюють перешкоди у оволодінні різними видами діяльності, а будь-яка діяльність дитини, зокрема продуктивна, є рушійною силою психічного розвитку. Розвиваючи та збагачуючи діяльність дитини, а також враховуючи її специфіку, здійснюючи корекційну спрямованість навчання та виховання, можна згладити, запобігти чи виправити багато психофізичних порушень. Мета роботи – дослідити стан та особливості сформованості, дрібної моторики дітей старшого дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями на основі яких обґрунтувати педагогічні умови та методику розвитку дрібної моторики у дітей вказаної нозології. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови розвитку дрібної моторики у дошкільників з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 83 | uk_UA |