Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гοрбанчук, Ηаталія Βасилівна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-13T12:43:33Z | |
dc.date.available | 2025-05-13T12:43:33Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Гοрбанчук Н. В. Організація раннього втручання у системі роботи інклюзивно-ресурсного центру: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Ηаталія Βасилівна Гοрбанчук. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9128 | |
dc.description.abstract | На сьогодні актуальним у теорії та практиці спеціальної освіти є впровадження особистісно орієнтованого, компетентнісного та інклюзивного підходу в освітній процес для дітей з особливими освітніми потребами. Такі діти є потенційними активними членами суспільства при умові надання їм потрібної психолого-педагогічної підтримки, реалізація якої – важлива умова успішної інклюзивної освіти та діяльності інклюзивно-ресурсних центрів. Інклюзивно-ресурсний центр – спільний майданчик для дітей, батьків, закладів, педагогів та органів влади для забезпечення інклюзивного навчання. Мета роботи – вивчити особливості організації раннього втручання в інклюзивно-ресурсному центрі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Організація раннього втручання у системі роботи інклюзивно-ресурсного центру | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 86 | uk_UA |