Короткий опис(реферат):
У сфері освіти в Україні невпинно відбуваються реформи, але одним із пріоритетних напрямків уже багато років поспіль залишається впровадження інклюзивної освіти, формування нової філософії державної політики щодо дітей з особливими освітніми потребами, реалізація та поширення моделі інклюзивного навчання дітей у закладах дошкільної та загальної середньої освіти. Однак на сьогодні у вчителів ЗЗСО з інклюзивним навчанням часто виникають труднощі у роботі з дітьми з складними порушеннями розвитку, які мають порушення інтелектуальної, сенсомоторної, мовленнєвої, особистісної сфер розвитку. Тому є вкрай необхідною підготовка педагогів інклюзивних закладів до роботи з такою категорією учнів. Мета дослідження – розробити методичне забезпечення формування готовності педагогів інклюзивних закладів до роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку.