Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гулько, Вероніка Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-13T12:53:04Z | |
dc.date.available | 2025-05-13T12:53:04Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Гулько В. А. Готовність педагогів закладів загальної середньої освіти до роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Вероніка Анатоліївна Гулько. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9129 | |
dc.description.abstract | У сфері освіти в Україні невпинно відбуваються реформи, але одним із пріоритетних напрямків уже багато років поспіль залишається впровадження інклюзивної освіти, формування нової філософії державної політики щодо дітей з особливими освітніми потребами, реалізація та поширення моделі інклюзивного навчання дітей у закладах дошкільної та загальної середньої освіти. Однак на сьогодні у вчителів ЗЗСО з інклюзивним навчанням часто виникають труднощі у роботі з дітьми з складними порушеннями розвитку, які мають порушення інтелектуальної, сенсомоторної, мовленнєвої, особистісної сфер розвитку. Тому є вкрай необхідною підготовка педагогів інклюзивних закладів до роботи з такою категорією учнів. Мета дослідження – розробити методичне забезпечення формування готовності педагогів інклюзивних закладів до роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Готовність педагогів закладів загальної середньої освіти до роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 80 | uk_UA |