Короткий опис(реферат):
Проблема збагачення словникового запасу дітей із порушеннями інтелектуального розвитку залишається актуальною в сучасній педагогічній та корекційній практиці. Зокрема, для цієї категорії дітей характерна бідність лексики, труднощі у запам’ятовуванні та використанні нових слів, що зумовлено обмеженнями у когнітивних можливостях. Як наслідок, це створює бар’єри в комунікації, засвоєнні навчального матеріалу та формуванні соціальних навичок. Ефективним засобом подолання цих труднощів є використання дидактичних ігор, які поєднують навчальну та розважальну діяльність, створюючи оптимальні умови для засвоєння нових знань і навичок. Мета дослідження – аналіз ролі дидактичних ігор у розвитку словника молодших школярів із інтелектуальними порушеннями та визначення ефективних підходів до їх використання в корекційній роботі.