dc.contributor.author |
Кοржанюк, Οлена Οлексіївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-13T13:05:15Z |
|
dc.date.available |
2025-05-13T13:05:15Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Кοржанюк О. О. Дидактичні ігри як засіб збагачення словника у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Οлена Οлексіївна Кοржанюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 74 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9130 |
|
dc.description.abstract |
Проблема збагачення словникового запасу дітей із порушеннями інтелектуального розвитку залишається актуальною в сучасній педагогічній та корекційній практиці. Зокрема, для цієї категорії дітей характерна бідність лексики, труднощі у запам’ятовуванні та використанні нових слів, що зумовлено обмеженнями у когнітивних можливостях. Як наслідок, це створює бар’єри в комунікації, засвоєнні навчального матеріалу та формуванні соціальних навичок. Ефективним засобом подолання цих труднощів є використання дидактичних ігор, які поєднують навчальну та розважальну діяльність, створюючи оптимальні умови для засвоєння нових знань і навичок. Мета дослідження – аналіз ролі дидактичних ігор у розвитку словника молодших школярів із інтелектуальними порушеннями та визначення ефективних підходів до їх використання в корекційній роботі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Дидактичні ігри як засіб збагачення словника у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
74 |
uk_UA |