ElarK-PNU

Дидактичні ігри як засіб збагачення словника у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кοржанюк, Οлена Οлексіївна
dc.date.accessioned 2025-05-13T13:05:15Z
dc.date.available 2025-05-13T13:05:15Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кοржанюк О. О. Дидактичні ігри як засіб збагачення словника у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Οлена Οлексіївна Кοржанюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 74 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9130
dc.description.abstract Проблема збагачення словникового запасу дітей із порушеннями інтелектуального розвитку залишається актуальною в сучасній педагогічній та корекційній практиці. Зокрема, для цієї категорії дітей характерна бідність лексики, труднощі у запам’ятовуванні та використанні нових слів, що зумовлено обмеженнями у когнітивних можливостях. Як наслідок, це створює бар’єри в комунікації, засвоєнні навчального матеріалу та формуванні соціальних навичок. Ефективним засобом подолання цих труднощів є використання дидактичних ігор, які поєднують навчальну та розважальну діяльність, створюючи оптимальні умови для засвоєння нових знань і навичок. Мета дослідження – аналіз ролі дидактичних ігор у розвитку словника молодших школярів із інтелектуальними порушеннями та визначення ефективних підходів до їх використання в корекційній роботі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Дидактичні ігри як засіб збагачення словника у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 74 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу