Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кοржанюк, Οлена Οлексіївна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-13T13:05:15Z | |
dc.date.available | 2025-05-13T13:05:15Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Кοржанюк О. О. Дидактичні ігри як засіб збагачення словника у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Οлена Οлексіївна Кοржанюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9130 | |
dc.description.abstract | Проблема збагачення словникового запасу дітей із порушеннями інтелектуального розвитку залишається актуальною в сучасній педагогічній та корекційній практиці. Зокрема, для цієї категорії дітей характерна бідність лексики, труднощі у запам’ятовуванні та використанні нових слів, що зумовлено обмеженнями у когнітивних можливостях. Як наслідок, це створює бар’єри в комунікації, засвоєнні навчального матеріалу та формуванні соціальних навичок. Ефективним засобом подолання цих труднощів є використання дидактичних ігор, які поєднують навчальну та розважальну діяльність, створюючи оптимальні умови для засвоєння нових знань і навичок. Мета дослідження – аналіз ролі дидактичних ігор у розвитку словника молодших школярів із інтелектуальними порушеннями та визначення ефективних підходів до їх використання в корекційній роботі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Дидактичні ігри як засіб збагачення словника у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 74 | uk_UA |