ElarK-PNU

Розвиток уваги в учнів з інтелектуальними порушеннями у процесі навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваль, Марина Андріївна
dc.date.accessioned 2025-05-14T08:05:06Z
dc.date.available 2025-05-14T08:05:06Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Коваль М. А. Розвиток уваги в учнів з інтелектуальними порушеннями у процесі навчання: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Марина Андріївна Коваль. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 71 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9132
dc.description.abstract Навчальна діяльність, як провідний вид діяльності у молодшому шкільному віці, реалізується завдяки функціонуванню психічних процесів та функцій, серед яких особливе місце займає увага, завдяки якій забезпечується спрямованість пізнавальних процесів та якість засвоєння навчального матеріалу. Увага має вагоме значення для навчальної діяльності, оскільки завдяки її властивостям відбувається концентрація та зосередженість дитини на навчальному матеріалі. Відтак достатньо сформований рівень уваги є запорукою успішності навчання учнів. Мета дослідження – розробити педагогічні умови та методичні рекомендації для розвитку уваги в учнів з інтелектуальними порушеннями у процесі навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Розвиток уваги в учнів з інтелектуальними порушеннями у процесі навчання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 71 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу