dc.contributor.author |
Коцемир, Βіталіна Βοлοдимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-14T11:03:45Z |
|
dc.date.available |
2025-05-14T11:03:45Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Коцемир В. В. Формування узагальнюючої лексики у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Βіталіна Βοлοдимирівна Коцемир. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 90 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9134 |
|
dc.description.abstract |
Однією з важливих умов успішного навчання у школі є достатній рівень мовленнєвих знань, умінь та навичок, який дозволяє дитині ефективно сприймати та використовувати навчальний матеріал, а також сприяє її особистісному розвитку. У дітей з інтелектуальними порушеннями спостерігаються значні труднощі у формуванні узагальнюючих понять, що проявляється в обмеженому словниковому запасі, труднощах у класифікації предметів за загальними ознаками та в недостатньому розумінні абстрактних категорій. Це негативно впливає на їхню здатність до активного спілкування, обмежує можливості для самовираження та заважає повноцінному включенню в навчальний процес. Мета дослідження – з’ясувати особливості формування узагальнюючої лексики у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями та розробити ефективну методику корекційної роботи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Формування узагальнюючої лексики у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
90 |
uk_UA |