Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коцемир, Βіталіна Βοлοдимирівна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-14T11:03:45Z | |
dc.date.available | 2025-05-14T11:03:45Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Коцемир В. В. Формування узагальнюючої лексики у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Βіталіна Βοлοдимирівна Коцемир. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9134 | |
dc.description.abstract | Однією з важливих умов успішного навчання у школі є достатній рівень мовленнєвих знань, умінь та навичок, який дозволяє дитині ефективно сприймати та використовувати навчальний матеріал, а також сприяє її особистісному розвитку. У дітей з інтелектуальними порушеннями спостерігаються значні труднощі у формуванні узагальнюючих понять, що проявляється в обмеженому словниковому запасі, труднощах у класифікації предметів за загальними ознаками та в недостатньому розумінні абстрактних категорій. Це негативно впливає на їхню здатність до активного спілкування, обмежує можливості для самовираження та заважає повноцінному включенню в навчальний процес. Мета дослідження – з’ясувати особливості формування узагальнюючої лексики у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями та розробити ефективну методику корекційної роботи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Формування узагальнюючої лексики у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 90 | uk_UA |