ElarK-PNU

Формування узагальнюючої лексики у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коцемир, Βіталіна Βοлοдимирівна
dc.date.accessioned 2025-05-14T11:03:45Z
dc.date.available 2025-05-14T11:03:45Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Коцемир В. В. Формування узагальнюючої лексики у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Βіталіна Βοлοдимирівна Коцемир. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9134
dc.description.abstract Однією з важливих умов успішного навчання у школі є достатній рівень мовленнєвих знань, умінь та навичок, який дозволяє дитині ефективно сприймати та використовувати навчальний матеріал, а також сприяє її особистісному розвитку. У дітей з інтелектуальними порушеннями спостерігаються значні труднощі у формуванні узагальнюючих понять, що проявляється в обмеженому словниковому запасі, труднощах у класифікації предметів за загальними ознаками та в недостатньому розумінні абстрактних категорій. Це негативно впливає на їхню здатність до активного спілкування, обмежує можливості для самовираження та заважає повноцінному включенню в навчальний процес. Мета дослідження – з’ясувати особливості формування узагальнюючої лексики у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями та розробити ефективну методику корекційної роботи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування узагальнюючої лексики у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 90 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу