dc.contributor.author |
Μрачкοвська, Тетяна Леонідівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-16T07:19:36Z |
|
dc.date.available |
2025-05-16T07:19:36Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Μрачкοвська Т. Л. Формування мотивації до навчання у дітей молодшого шкільного віку з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Тетяна Леонідівна Μрачкοвська. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 72 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9142 |
|
dc.description.abstract |
Мотивація навчання є важливою складовою соціального інтелекту та становлення дитини як особистості, активної участі у соціальному житті, здатності адаптуватися до нових умов, зокрема при переході на різні рівні здобуття освіти. Позитивне ставлення до навчання, до школи, яке формується у молодшому шкільному віці, буде фундаментом для успішного засвоєння знань у старших класах. Мета дослідження – здійснити теоретичний аналіз та емпіричне дослідження особливостей розвитку мотивації навчання в молодших школярів з розладами спектру аутизму, розробити програму розвитку позитивної мотивації до навчання у дітей молодшого шкільного віку з розладами спектру аутизму. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Формування мотивації до навчання у дітей молодшого шкільного віку з розладами спектру аутизму |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
72 |
uk_UA |