Репозиторий Dspace

Формування мотивації до навчання у дітей молодшого шкільного віку з розладами спектру аутизму

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Μрачкοвська, Тетяна Леонідівна
dc.date.accessioned 2025-05-16T07:19:36Z
dc.date.available 2025-05-16T07:19:36Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Μрачкοвська Т. Л. Формування мотивації до навчання у дітей молодшого шкільного віку з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Тетяна Леонідівна Μрачкοвська. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 72 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9142
dc.description.abstract Мотивація навчання є важливою складовою соціального інтелекту та становлення дитини як особистості, активної участі у соціальному житті, здатності адаптуватися до нових умов, зокрема при переході на різні рівні здобуття освіти. Позитивне ставлення до навчання, до школи, яке формується у молодшому шкільному віці, буде фундаментом для успішного засвоєння знань у старших класах. Мета дослідження – здійснити теоретичний аналіз та емпіричне дослідження особливостей розвитку мотивації навчання в молодших школярів з розладами спектру аутизму, розробити програму розвитку позитивної мотивації до навчання у дітей молодшого шкільного віку з розладами спектру аутизму. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування мотивації до навчання у дітей молодшого шкільного віку з розладами спектру аутизму uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 72 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись