Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Μрачкοвська, Тетяна Леонідівна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-16T07:19:36Z | |
dc.date.available | 2025-05-16T07:19:36Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Μрачкοвська Т. Л. Формування мотивації до навчання у дітей молодшого шкільного віку з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Тетяна Леонідівна Μрачкοвська. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 72 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9142 | |
dc.description.abstract | Мотивація навчання є важливою складовою соціального інтелекту та становлення дитини як особистості, активної участі у соціальному житті, здатності адаптуватися до нових умов, зокрема при переході на різні рівні здобуття освіти. Позитивне ставлення до навчання, до школи, яке формується у молодшому шкільному віці, буде фундаментом для успішного засвоєння знань у старших класах. Мета дослідження – здійснити теоретичний аналіз та емпіричне дослідження особливостей розвитку мотивації навчання в молодших школярів з розладами спектру аутизму, розробити програму розвитку позитивної мотивації до навчання у дітей молодшого шкільного віку з розладами спектру аутизму. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Формування мотивації до навчання у дітей молодшого шкільного віку з розладами спектру аутизму | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 72 | uk_UA |