Короткий опис(реферат):
Впровадження Концепції Нової української школи та Державного стандарту початкової освіти має на меті зміну освітньої парадигми в нашій країні та її переорієнтацію на компетентнісний підхід, згідно з яким кожна дитина у процесі здобуття освіти має оволодіти як навчальними, так і житєвими компетентностями, необхідними для її подальшого самостійного життя. Особливого значення компетентнісний підхід набуває в освіті дітей з розладами спектру аутизму, у яких наявність специфічних особливостей психофізичного розвитку та виразних труднощів у соціальній взаємодії і комунікації обумовлює проблеми в оволодінні навчальними та життєвими компетентностями. Мета дослідження – визначити особливості інклюзивного навчання молодших школярів з розладами спектру аутизму; розробити психолого-педагогічні умови та методичні рекомендації для забезпечення його ефективності.