ElarK-PNU

Особливості розвитку емпатії в учнів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Штойко, Алла Василівна
dc.date.accessioned 2025-05-19T11:18:39Z
dc.date.available 2025-05-19T11:18:39Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Штойко А. В. Особливості розвитку емпатії в учнів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Алла Василівна Штойко. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 68 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9150
dc.description.abstract Молодший шкільний вік є сенситивним для соціального розвитку дитини, встановлення зв’язків з оточуючими, формування навчальної діяльності та ін. Прийняття соціальної ролі молодшого школяра, вміння будувати власну поведінку за зразком, формування власних очікувань відповідно до поведінки оточуючих людей роблять молодших школярів найбільш сприятливими до розвитку у них емпатії. Мета дослідження – вивчити особливості розвитку емпатії в учнів з інтелектуальними порушеннями та розробити рекомендацій щодо організації корекційної роботи по розвитку почуття емпатії у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості розвитку емпатії в учнів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 68 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу