Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бурнейко, Ангеліна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-20T10:46:34Z | |
dc.date.available | 2025-05-20T10:46:34Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Бурнейко А. Формування вмінь словозміни в дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку засобами дидактичної гри: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Ангеліна Бурнейко. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 72 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9153 | |
dc.description.abstract | Мовлення відіграє велике значення у передачі та отриманні інформації, формує гармонійно розвинену, компетентну особистість. Порушений мовленнєвий розвиток часто призводить до труднощів у засвоєнні граматичних форм словозміни, що впливає на подальший розвиток дитини, ускладнюючи процес спілкування та навчання дітей грамоті; часті помилки узгодження за категорією числа, часу, роду, відмінку; труднощі у розумінні зверненого мовлення. Дітям важко сприймати та розуміти вербальну інформацію, як наслідок − виникають проблеми із оформленням власного мовлення. Мета дослідження – розробити та апробувати навчально-корекційну роботу, спрямовану на формування граматичних форм словозміни у дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовлення засобами дидактичної гри. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування вмінь словозміни в дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку засобами дидактичної гри | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 72 | uk_UA |