dc.contributor.author |
Гончарук, Марія |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-20T12:19:13Z |
|
dc.date.available |
2025-05-20T12:19:13Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Гончарук М. Особливості розвитку монологу у дітей молодшого шкільного віку з нерізко вираженим загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Марія Гончарук. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9156 |
|
dc.description.abstract |
Монологічне мовлення є важливим компонентом загального розвитку дитини та є основою для успішного засвоєння навчальних програм у молодшому шкільному віці. Здатність виразно і логічно викладати думки в монологічній формі сприяє розвитку когнітивних функцій, соціальних навичок та комунікативної компетентності. Однак у дітей з нерізко вираженим загальним недорозвитком мовлення цей процес може мати суттєві труднощі, що значною мірою впливає на ефективність навчання й адаптацію до шкільного середовища. Мета дослідження – вивчення особливостей розвитку монологічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з нерізко вираженим загальним недорозвиненням мовлення, а також розробка й апробація методів і підходів, спрямованих на корекцію та удосконалення цього мовленнєвого компонента в процесі навчання та виховання таких дітей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку монологу у дітей молодшого шкільного віку з нерізко вираженим загальним недорозвитком мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
81 |
uk_UA |