Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Суворова, Ольга | |
dc.date.accessioned | 2025-05-21T07:36:27Z | |
dc.date.available | 2025-05-21T07:36:27Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Суворова О. Формування розуміння змісту художніх творів у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Ольга Суворова. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 61 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9160 | |
dc.description.abstract | На сьогодні перед освітніми установами постає важливе завдання розвитку розуміння змісту оповідання у дітей молодшого шкільного віку. Така необхідність виникає, тому що опанування знань про навколишній світ, засвоєння необхідних умінь і навичок залежить від якості сприймання, обробки та засвоєння отриманої інформації. Особливо це стосується навчання та виховання дітей із порушеннями мовлення. Неспроможність дитиною зрозуміти змісту вербальної інформації призводить до труднощів засвоєння знань у початкових класах. Мета роботи – визначення ефективності навчально-розвивальної роботи, спрямованої на розвиток розуміння вербальної інформації дітьми молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування розуміння змісту художніх творів у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 61 | uk_UA |