ElarK-PNU

Формування розуміння змісту художніх творів у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Суворова, Ольга
dc.date.accessioned 2025-05-21T07:36:27Z
dc.date.available 2025-05-21T07:36:27Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Суворова О. Формування розуміння змісту художніх творів у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Ольга Суворова. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 61 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9160
dc.description.abstract На сьогодні перед освітніми установами постає важливе завдання розвитку розуміння змісту оповідання у дітей молодшого шкільного віку. Така необхідність виникає, тому що опанування знань про навколишній світ, засвоєння необхідних умінь і навичок залежить від якості сприймання, обробки та засвоєння отриманої інформації. Особливо це стосується навчання та виховання дітей із порушеннями мовлення. Неспроможність дитиною зрозуміти змісту вербальної інформації призводить до труднощів засвоєння знань у початкових класах. Мета роботи – визначення ефективності навчально-розвивальної роботи, спрямованої на розвиток розуміння вербальної інформації дітьми молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування розуміння змісту художніх творів у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 61 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу