ElarK-PNU

Особливості розвитку мовлення у соціальній ситуації в дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Беженар, Юлія
dc.date.accessioned 2025-05-22T08:36:49Z
dc.date.available 2025-05-22T08:36:49Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Беженар Ю. Особливості розвитку мовлення у соціальній ситуації в дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Юлія Беженар. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 103 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9163
dc.description.abstract У зв’язку зі зміною (зниженням) термінів початку систематичного навчання, а також в умовах соціально-економічної перебудови країни та реформи в галузі освіти в цілому, особливої значущості набуває проблема адаптації дітей з порушеннями мовлення в умовах навколишнього соціуму. Вирішення цієї проблеми дозволяє повніше уявити перспективи педагогічної роботи у цьому напрямі: розробляти методи вивчення, шляхи підвищення ефективності корекційно-виховного впливу. Мета роботи – виявити та науково обґрунтувати особливості розвитку мовлення у соціальній ситуації в дітей старшого дошкільного віку за допомогою їх мовленнєвого розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості розвитку мовлення у соціальній ситуації в дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 103 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу