Короткий опис(реферат):
Підвищена увага науковців до комунікативних компетенцій дітей із тяжкими порушеннями мовлення обумовлена тотальною глобалізацією та інформатизацією соціуму, який ставить складні вимоги щодо їхньої соціалізації. При формуванні гармонійної особистості процес соціальної адаптації в умовах інклюзивного навчання значною мірою залежить від ступеня і рівня сформованості безпосередньо комунікативних компетенцій, серед яких важливими виступають навички та вміння встановлювати соціальні контакти з однолітками і дорослими. При цьому важливим аспектом формування цих навичок та вмінь у дітей із тяжкими порушеннями мовлення є їхня психологічна адаптація до інклюзивного середовища. Мета роботи – вивчення комунікативних компетенцій у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення для визначення оптимальної моделі їхнього логопедичного супроводу.