Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Годорог, Регіна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T10:33:46Z | |
dc.date.available | 2025-05-22T10:33:46Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Годорог Р. Розвиток комунікативних компетенцій у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Регіна Годорог. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9164 | |
dc.description.abstract | Підвищена увага науковців до комунікативних компетенцій дітей із тяжкими порушеннями мовлення обумовлена тотальною глобалізацією та інформатизацією соціуму, який ставить складні вимоги щодо їхньої соціалізації. При формуванні гармонійної особистості процес соціальної адаптації в умовах інклюзивного навчання значною мірою залежить від ступеня і рівня сформованості безпосередньо комунікативних компетенцій, серед яких важливими виступають навички та вміння встановлювати соціальні контакти з однолітками і дорослими. При цьому важливим аспектом формування цих навичок та вмінь у дітей із тяжкими порушеннями мовлення є їхня психологічна адаптація до інклюзивного середовища. Мета роботи – вивчення комунікативних компетенцій у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення для визначення оптимальної моделі їхнього логопедичного супроводу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Розвиток комунікативних компетенцій у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 86 | uk_UA |