Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Довжан, Анна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-23T06:34:24Z | |
dc.date.available | 2025-05-23T06:34:24Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Довжан А. Роль батьків у процесі логопедичної корекції порушень мовлення у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Анна Довжан. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 70 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9168 | |
dc.description.abstract | Роль сім’ї у вихованні дитини важко переоцінити. У психолого-педагогічній літературі існує безліч методів і методик, спрямованих на вивчення, діагностику та консультування сімей, у яких виховуються діти з порушеннями мовлення. Однак на практиці логопеди часто не залучають батьків до активної співпраці в процесі мовленнєвого розвитку їхніх дітей. Мета роботи – аналіз теоретичних основ та експериментальне вивчення педагогічних умов готовності майбутніх логопедів до співпраці з батьками дітей з порушеннями мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Роль батьків у процесі логопедичної корекції порушень мовлення у дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 70 | uk_UA |