ElarK-PNU

Роль батьків у процесі логопедичної корекції порушень мовлення у дітей дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Довжан, Анна
dc.date.accessioned 2025-05-23T06:34:24Z
dc.date.available 2025-05-23T06:34:24Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Довжан А. Роль батьків у процесі логопедичної корекції порушень мовлення у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Анна Довжан. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 70 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9168
dc.description.abstract Роль сім’ї у вихованні дитини важко переоцінити. У психолого-педагогічній літературі існує безліч методів і методик, спрямованих на вивчення, діагностику та консультування сімей, у яких виховуються діти з порушеннями мовлення. Однак на практиці логопеди часто не залучають батьків до активної співпраці в процесі мовленнєвого розвитку їхніх дітей. Мета роботи – аналіз теоретичних основ та експериментальне вивчення педагогічних умов готовності майбутніх логопедів до співпраці з батьками дітей з порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Роль батьків у процесі логопедичної корекції порушень мовлення у дітей дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 70 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу