dc.contributor.author |
Альбота, Оксана |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-26T12:12:15Z |
|
dc.date.available |
2025-05-26T12:12:15Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Альбота О. Вивчення готовності логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Оксана Альбота. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 69 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9176 |
|
dc.description.abstract |
На поточному етапі в системі вищої освіти переглядається система професійної підготовки логопедів. Щоб відповідати вимогам часу, сучасні логопеди мають володіти не тільки базовими знаннями і навичками, а й інноваційними технологіями, а також здатністю до інновацій. Мета роботи – теоретично продемонструвати й експериментально перевірити готовність майбутнього логопеда до інноваційної діяльності в контексті дошкільної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Вивчення готовності логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
69 |
uk_UA |