Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Альбота, Оксана | |
dc.date.accessioned | 2025-05-26T12:12:15Z | |
dc.date.available | 2025-05-26T12:12:15Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Альбота О. Вивчення готовності логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Оксана Альбота. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 69 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9176 | |
dc.description.abstract | На поточному етапі в системі вищої освіти переглядається система професійної підготовки логопедів. Щоб відповідати вимогам часу, сучасні логопеди мають володіти не тільки базовими знаннями і навичками, а й інноваційними технологіями, а також здатністю до інновацій. Мета роботи – теоретично продемонструвати й експериментально перевірити готовність майбутнього логопеда до інноваційної діяльності в контексті дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Вивчення готовності логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 69 | uk_UA |