ElarK-PNU

Вивчення готовності логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Альбота, Оксана
dc.date.accessioned 2025-05-26T12:12:15Z
dc.date.available 2025-05-26T12:12:15Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Альбота О. Вивчення готовності логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Оксана Альбота. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 69 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9176
dc.description.abstract На поточному етапі в системі вищої освіти переглядається система професійної підготовки логопедів. Щоб відповідати вимогам часу, сучасні логопеди мають володіти не тільки базовими знаннями і навичками, а й інноваційними технологіями, а також здатністю до інновацій. Мета роботи – теоретично продемонструвати й експериментально перевірити готовність майбутнього логопеда до інноваційної діяльності в контексті дошкільної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Вивчення готовності логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 69 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу