ElarK-PNU

Особливості корекції порушень фонематичних процесів у старших дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення, ускладненим розладами поведінки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бірецька, Алла
dc.date.accessioned 2025-05-26T12:36:30Z
dc.date.available 2025-05-26T12:36:30Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бірецька А. Особливості корекції порушень фонематичних процесів у старших дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення, ускладненим розладами поведінки: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Алла Бірецька. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9177
dc.description.abstract Фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення є серйозною проблемою в дошкільному віці, яка може суттєво вплинути на подальший розвиток дитини. У старших дошкільників, ускладнені розладами поведінки, ці порушення можуть набувати специфічних форм, що вимагає особливого підходу до корекції. Розуміння особливостей таких порушень і розробка ефективних корекційних методів є важливими для забезпечення успішного розвитку мовлення та соціальної адаптації дітей. Мета роботи – дослідження особливостей корекції порушень фонематичних процесів у старших дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення, ускладненим розладами поведінки. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості корекції порушень фонематичних процесів у старших дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення, ускладненим розладами поведінки uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 92 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу