ElarK-PNU

Корекція психомоторного розвитку у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дундер, Христина
dc.date.accessioned 2025-05-27T06:50:38Z
dc.date.available 2025-05-27T06:50:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Дундер Х. Корекція психомоторного розвитку у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Христина Дундер. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9178
dc.description.abstract Сучасне суспільство висуває високі вимоги до гармонійного виховання дітей дошкільного віку, акцентуючи увагу на їхньому психічному та фізичному зростанні. Цей період є визначальним для становлення особистості. Одним із ключових чинників успішної інтеграції дитини у соціальне середовище та навчальну діяльність є формування психомоторних навичок, які впливають на здатність виконувати точні та координовані дії. Психомоторика охоплює взаємодію рухових і мовленнєвих функцій, що сприяє сприйняттю та засвоєнню інформації, а також успішній адаптації до навчальних вимог. Мета роботи – вивчити особливості психомоторного розвитку та обґрунтувати ефективні підходи і методи корекції його у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Корекція психомоторного розвитку у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 76 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу