dc.contributor.author |
Гавдун, Олександра |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-27T09:18:11Z |
|
dc.date.available |
2025-05-27T09:18:11Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Гавдун О. Формування звукової культури мовлення засобами дидактичних ігор у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Олександра Гавдун. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 71 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9182 |
|
dc.description.abstract |
Дошкільний вік є критичним періодом щодо формування мовленнєвого апарату і мовленнєвих навичок у дітей. Недоліки в звуковому аспекті мовлення може вплинути на самооцінку дітей, спричиняючи комунікативну незрозумілість та соціальну ізолятивність, у той час, коли в сучасному світі вірне та чітке мовлення стає вирішальною навичкою для успішного пристосування в суспільстві та досягнення особистих і професійних цілей. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевiрити формування звукової культури мовлення у дiтей дошкiльного вiку з порушеннями мовлення засобами дидактичних ігор. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування звукової культури мовлення засобами дидактичних ігор у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
71 |
uk_UA |