ElarK-PNU

Формування звукової культури мовлення засобами дидактичних ігор у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гавдун, Олександра
dc.date.accessioned 2025-05-27T09:18:11Z
dc.date.available 2025-05-27T09:18:11Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гавдун О. Формування звукової культури мовлення засобами дидактичних ігор у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Олександра Гавдун. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 71 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9182
dc.description.abstract Дошкільний вік є критичним періодом щодо формування мовленнєвого апарату і мовленнєвих навичок у дітей. Недоліки в звуковому аспекті мовлення може вплинути на самооцінку дітей, спричиняючи комунікативну незрозумілість та соціальну ізолятивність, у той час, коли в сучасному світі вірне та чітке мовлення стає вирішальною навичкою для успішного пристосування в суспільстві та досягнення особистих і професійних цілей. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевiрити формування звукової культури мовлення у дiтей дошкiльного вiку з порушеннями мовлення засобами дидактичних ігор. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування звукової культури мовлення засобами дидактичних ігор у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 71 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу