Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гавдун, Олександра | |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T09:18:11Z | |
dc.date.available | 2025-05-27T09:18:11Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Гавдун О. Формування звукової культури мовлення засобами дидактичних ігор у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Олександра Гавдун. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 71 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9182 | |
dc.description.abstract | Дошкільний вік є критичним періодом щодо формування мовленнєвого апарату і мовленнєвих навичок у дітей. Недоліки в звуковому аспекті мовлення може вплинути на самооцінку дітей, спричиняючи комунікативну незрозумілість та соціальну ізолятивність, у той час, коли в сучасному світі вірне та чітке мовлення стає вирішальною навичкою для успішного пристосування в суспільстві та досягнення особистих і професійних цілей. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевiрити формування звукової культури мовлення у дiтей дошкiльного вiку з порушеннями мовлення засобами дидактичних ігор. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування звукової культури мовлення засобами дидактичних ігор у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 71 | uk_UA |