Короткий опис(реферат):
На думку дослідників, великий вплив на становлення самостійності дошкільників впливає ігрова діяльність, яка є важливим джерелом розвитку та забезпечує зміну соціальних і пізнавальних потреб дитини в різні вікові періоди. Самостійність у дітей з тяжкими порушеннями мовлення розглядається в контексті соціальних досягнень дошкільного віку, а шляхи її становлення – в ігровій та продуктивній взаємодії, в яких дитина опановує навички комунікації та кооперації в умовах спільної діяльності з однолітком. Мета дослідження – наукове обґрунтування та розробка комплексу педагогічних умов, що сприяють ефективному вихованню самостійності у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення в іграх із правилами.