Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Губай, Дарія | |
dc.date.accessioned | 2025-05-28T11:12:24Z | |
dc.date.available | 2025-05-28T11:12:24Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Губай Д. Виховання самостійності у іграх з правилами у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Дарія Губай. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9184 | |
dc.description.abstract | На думку дослідників, великий вплив на становлення самостійності дошкільників впливає ігрова діяльність, яка є важливим джерелом розвитку та забезпечує зміну соціальних і пізнавальних потреб дитини в різні вікові періоди. Самостійність у дітей з тяжкими порушеннями мовлення розглядається в контексті соціальних досягнень дошкільного віку, а шляхи її становлення – в ігровій та продуктивній взаємодії, в яких дитина опановує навички комунікації та кооперації в умовах спільної діяльності з однолітком. Мета дослідження – наукове обґрунтування та розробка комплексу педагогічних умов, що сприяють ефективному вихованню самостійності у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення в іграх із правилами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Виховання самостійності у іграх з правилами у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 86 | uk_UA |