ElarK-PNU

Виховання самостійності у іграх з правилами у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Губай, Дарія
dc.date.accessioned 2025-05-28T11:12:24Z
dc.date.available 2025-05-28T11:12:24Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Губай Д. Виховання самостійності у іграх з правилами у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Дарія Губай. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9184
dc.description.abstract На думку дослідників, великий вплив на становлення самостійності дошкільників впливає ігрова діяльність, яка є важливим джерелом розвитку та забезпечує зміну соціальних і пізнавальних потреб дитини в різні вікові періоди. Самостійність у дітей з тяжкими порушеннями мовлення розглядається в контексті соціальних досягнень дошкільного віку, а шляхи її становлення – в ігровій та продуктивній взаємодії, в яких дитина опановує навички комунікації та кооперації в умовах спільної діяльності з однолітком. Мета дослідження – наукове обґрунтування та розробка комплексу педагогічних умов, що сприяють ефективному вихованню самостійності у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення в іграх із правилами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Виховання самостійності у іграх з правилами у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 86 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу