Короткий опис(реферат):
Розлад аутистичного спектру – це проблема, яка бентежить і турбує людей, що стикаються з нею через життєві обставини (народження дитини в сім’ї, проживання поруч з ними як члена сім’ї, сусіда або інші випадки) або професійні потреби (дитсадок, вихователь, логопед, корекційний педагог, психолог). Найбільше хвилюють труднощі, що виникають у спілкуванні з дітьми з розладами спектру аутизму, оскільки в більшості випадків існує велика проблема розуміння, як поводитися та взаємодіяти з такими дітками. Адже для дітей з розладами спектру аутизму характерні значні труднощі у встановленні соціального контакту, порушення у спілкуванні на невербальному та вербальному рівні. Мета дослідження – з урахуванням виявлених особливостей розвитку вербальних та невербальних компонентів навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму, визначити та описати методику логопедичного впливу, спрямовану на подолання її порушень.